1
Kto prowadzi ten sklep?
Sklep jest prowadzony przez nas samych. Realizacją i wysyłką zamówień zajmujemy się po pracy, gdy już jesteśmy w domu.
2
Skąd wysyłane są paczki?
Wszystkie paczki wysyłamy z Kobyłki (województwo mazowieckie) lub z Warszawy.
3
Jakie metody płatności obsługujecie?
Akceptujemy płatności przez PayPal, zwykłe przelewy bankowe oraz płatność przy odbiorze (tylko w przypadku odbioru osobistego).
4
Gdzie mogę odebrać paczkę osobiście?
W Kobyłce po wcześniejszym kontakcie z Rafałem (+48 516-344-633 lub sklep@moron.pl).
5
Wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy na cały świat.
6
Jak długo mam czekać na swoją paczkę?
Przeważnie są to maksymalnie 2-3 dni robocze.
7
Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany towaru?
Jasne, po prostu wyślij maila na kontakt@moron.pl wraz ze szczegółami.
8
Zamówiłem i opłaciłem towar, jednak nie otrzymałem paczki. Co robić?
Nie wiemy co się mogło stać, ale jesteśmy tylko ludźmi i też popełniamy błędy. Bez zastanawiania się wyślij maila na kontakt@moron.pl i wspólnie wyjaśnimy sytuację. :)