1

Kto prowadzi ten sklep?

Sklep jest prowadzony przez nas samych. Realizacją i wysyłką zamówień zajmujemy się po pracy, gdy już jesteśmy w domu.

2

Skąd wysyłane są paczki?

Wszystkie paczki wysyłamy z Kobyłki (województwo mazowieckie) lub z Warszawy.

3

Jakie metody płatności obsługujecie?

Akceptujemy płatności przez PayPal, zwykłe przelewy bankowe oraz płatność przy odbiorze (tylko w przypadku odbioru osobistego).

4

Gdzie mogę odebrać paczkę osobiście?

W Warszawie na Żoliborzu po wcześniejszym kontakcie z Rafałem (+48 516-344-633 lub sklep@moron.pl).

5

Wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy na cały świat.

6

Jak długo mam czekać na swoją paczkę?

Przeważnie są to maksymalnie 2-3 dni robocze.

7

Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany towaru?

Jasne, po prostu wyślij maila na sklep@moron.pl wraz ze szczegółami.

8

Zamówiłem i opłaciłem towar, jednak nie otrzymałem paczki. Co robić?

Nie wiemy co się mogło stać, ale jesteśmy tylko ludźmi i też popełniamy błędy. Bez zastanawiania się wyślij maila na sklep@moron.pl i wspólnie wyjaśnimy sytuację. :)

KONTAKT

Odpowiemy najprawdopodobniej tego samego dnia!

GÓRA